Fastigheter

IOGT-NTO-föreningen i Kalmar äger två fastigheter i centrala Kalmar. Dessa lokaler används för föreningens verksamhet men kan även hyras av andra organisationer eller privatpersoner.

IOGT-NTO-huset Trädgårdsgatan 12
Trädgårdsgatan 12

Lokaler på Malmen – Trädgårdsgatan 12

Fastigheten på Malmen, Trädgårdsgatan 12, är en modern mötesplats med studierum, samlingslokaler, konferensmöjligheter, föreningslokaler, kontor, replokaler och en musikstudio. Flera konferensrum.  30 personer samt studierum för upp till 10-12 personer. Vi har fortfarande lediga kontorrum för företag och organisationer.

Kontorsrum

Konferensrum

Vill du veta mer om möjligheterna att hyra kontorsyta kontakta Niklas Claesson på 073 396 43 64 eller n@iogt.se
Karta till Trädgårdsgatan 12 via Google maps, klicka här.

Lite information om våra samlingslokaler på Trädgårdsgatan 12:

Hösten

Skolsittning för 32 personer. Biosittning 60 personer. (om bord och stolar flyttas från ”Våren”: skolsittning ca 50 pers, biosittning ca 70) Finns hörslinga, projektor, högtalare, & mikrofoner.

Våren
U-bord för 20 personer. Biosittning för ca 30 personer, Finns projektor & högtalare

Vintern

Sammanträdesrum för upp till 8 personer. Finns projektor & högtalare

Sommaren
Samlingslokal med eget kök,  4st stora runda bord. för 32 personer.Holken
Vårt minsta konferensrum som har ett bord med 4 stolar samt en soffgrupp för 5 personer.

Cafét
8 Cafébord med 4 stolar = 32 platser. Kan fyllas på med andra stolar till ca 50 personer

Lokalen i Gamla stan – Västerlånggatan 21

Fastigheten i Gamla stan, Västerlånggatan 21, Kalmar. Lokalen består av stor samlingslokal och kök.  Lokalen passar utmärkt till minnesstunder, dop, studentfestligheter, föreningsmöten, studiecirklar och föreläsningar, mm. Det finns även ett lusthus som kan hyras sommartid för semesterfirande medlemmar.
Karta till Västerlånggatan 21 via Google maps, klicka här.

Interiör Västerlånggatan

Bokning av lokalerna

För att boka samlingslokaler/konferensrum i något av de båda husen, kontakta IOGT-NTO Kalmar tele 0480-141 68 eller kalmarforening@iogt.se.
IOGT-NTO
Stockholm Sweden